مطالب متفرقه

بازیافت سبد های پلاستیکی و تولید دوباره سبد های نشکن

مراحل بازیافت پلاستیک

این دستگاه ها با توجه به بار ضایعات پلاستیک انتخاب می شوند.بعضی از بارهای ضایعاتی که تمیز می باشند نیاز به شستشو ندارند.

مثلا ضایعات سبد میوه  و سبد صنعتی را در نظر بگیرید که بدنه های شکسته را باز می کند و بر اساس تفکیک رنگ آن را به عنوان ضایعات می فروشد.این ضایعات هیچ ناخالصی ندارند و مراحل بازیافت این بار ضایعات، با ضایعاتی که مثلا از مغازه ها جمع اوری شده و ناخالصی مثل گرد و خاک و تکه چوب و نان و …دارند متفاوت است.

ساده ترین نوع بازیافت جعبه صنعتی با اسیاب پلاستیک

سبدهای پلاستیکی و مخصوصا سبد میوه یکی از ساده ترین روشهای بازیافت محسوب می شود که صرفا با یک دستگاه اسیاب پلاستیک انجام می شود.

سبدها پس از جمع اوری به داخل دستگاه اسیاب سبد ریخته می شوند و پس از خرد شدن و خروج از دستگاه ، توسط اپراتور داخل گونی ریخته شده و به عنوان مواد اولیه سبد و مورد استفاده تزریق کاران قرار می گیرد.برای کسب  تجربه  در امر بازیافت از آسیاب سبد یا بطری شروع کنند.دستگاه اسیاب ما قادر به اسیاب کردن انواع سبد و پت و نایلون و هر جنس پلیمری می باشد و چند منظوره طراحی شده اند.

اما در خط اتوماتیک تولید سبد پلاستیکی، پس از انکه ماردون، پلاستیک خرد شده را به داخل سیلندر می ریزد و پس از حرارت و ذوب نمودن مواد آن را به داخل قالب هدایت می کند .

قدرت گیره  دستگاهی ست که با سرعت بالا چرخش می کند و مواد را می چرخاند و علاوه بر تمیز کردن مواد، اب انرا نیز می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا